Home » Apple » Technologie   |   IOSDIAG

iOS Diagnostics and Troubleshooting for Service

IOSDIAG

Leer problemen met iOS devices vast te stellen en op te lossen in een halve dag.

Deze training is een combinatie van theorie en praktijkgerichte oefeningen aan de hand waarvan de cursisten leren hoe zij problemen met iOS devices kunnen vaststellen en oplossen.

De training bevat alle benodigde hoofdzaken om een iOS device in te kunnen nemen voor reparatie, alsmede tips en aanbevelingen om problemen met iOS devices vast te stellen en op te lossen.

Deze training bevat GEEN reparatie van iOS devices.

Lees meer »Lees minder «

Vereiste voorkennis bij deze training

Basis ervaring met het oplossen van computerproblemen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor iedereen die iOS devices in moet nemen voor service.

De training is ook bedoeld voor medewerkers van Apple Authorized Service Providers (AASP) of leden van het iOS Direct Service Program die problemen met iOS devices moeten vaststellen voor reparatie.

Lijst van onderwerpen

- Vaardigheden voor communicatie met de klant
- Controleren van de garantie status
- Visuele/mechanische inspectie
- Software of Hardware probleem?
- Hoe worden Software problemen opgelost
- Reservekopie-, backup- en herstelprocedures

De prijs voor deze cursus is inclusief de kosten voor locatie, drankjes en cursusmateriaal.

N.B.
We kunnen deze training ook op andere locaties / in andere landen verzorgen dan waar deze op het moment gepland staat.

Neem contact op met onze trainingscoördinator via voor meer informatie.

0,5-daagse
training

€ 275
excl. BTW

Niet gepland

Neem contact op met ons op via info@lai.nl
of +31 10 2042220.

Onze trainingscoördinator kan u informeren over de mogelijkheden om deze training bij LAI of op uw locatie te plannen.